neljapäev, 2. oktoober 2008

SERRANO

Sain lõpuks kampsuni kokku õmmeldud ja olen sellega juba 2 päeva ka ringi käinud. Kuna fotograafi polnud kuskilt võtta, pidin ise pildistama (pildi kvaliteeti mitte tähele panna):

Kasutasin Raasiku 2-kordset lõnga ja vardaid nr 3,5.

Muster Serrano. Kuna mulle ei meeldinud õpetuses antud pitskude, vahetasin selle välja. Muidu mulle selle kampsuni mudel meeldib ning võib-olla teen sama õpetuse järgi veel.

Mida järgmine kord teistmoodi teeksin? Kraed hakkaksin kampsuni külge õmblema juba krae kudumise ajal. Nii ei tule krae liiga pikk. Teiseks teeksin järgmine kord kehaosa veidi pikema.

Kokkuvõttes jäin siiski üsna rahule. See oli mu elu teine kootud kampsun. Esimese kampsuni kudusin millalgi põhikoolis. Selle saatuse kohta mul andmed puuduvad.
Finished my cardigan. Pattern is Serrano. Since I didn't like the lace in this pattern I substituted it. Yarn is from the tiny Estonian yarn manufacturer Aade Lõng. This is the second cardigan/sweater I have ever knitted.

Kommentaare ei ole: