neljapäev, 11. veebruar 2010

Natuke muusikast

See blogi ei ole muutunud käsitööblogist millekski muuks, aga ma lihtsalt tahtsin midagi jagada.

Üheks mu meelistegevuseks on ka klaverimäng. Kui ma leian midagi, mis mulle väga meeldib, süvenen ma sellesse põhjalikult - kuulan ja mängin põhiliselt ainult seda muusikat. Tavaliselt kestab üks vaimustuse periood kuust poole aastani. Mul on olnud Tormise periood, Griegi periood, Satie periood, Madalmaade baroki periood ja 19. sajandi hispaania klaverimuusika periood.

Praegu on kord Borodini käes. Ja ma ei saa kuidagi üle ega ümber tema Väikese süidi 1. osast "Kloostris":

This blog hasn't turned from craft blog to something else but I just wanted to share something.

One of my favorite activities is playing the piano. If I find something that I really-really like I dig deeply in - I mainly play and listen to this music only. This period usually lasts from couple of months to half of year. I've had periods of Tormis, Grieg, Satie, Netherlands baroque and 19th century Spanish piano music.

Now it's Borodin's turn. I just can't get enough from his Little Suite and especially from the piece "In the monastery":



Kommentaare ei ole: