kolmapäev, 31. detsember 2008

Aastalõpu aruanne

Eile lõpetasin elu esimese endale kootud mütsi. Üldiselt ma ei ole eriline mütsikandja, aga kuna mu praegusel mantlil pole kapuutsi, siis tekkis vajadus.

Kootud Raasiku kahekordsest lõngast. Vardad 2,5 mm ja 3 mm. Kuna mul paraja pikkusega ringvardaid polnud, pidin kuduma sukavarrastega - jube tüütu. Silmad kippusid koguaeg varraste pealt maha pudenema, aga valmis ma ta sain ja lõpptulemusega olen ise täitsa rahul. Tükk aega mõtlesin, kuidas ma teda viimistlen (venitan). Kokkuvõttes tegutsesin nii: tegin mütsi märjaks ja venitasin ta suht suure klaaskausi peale kuivama. Alguses proovisin praetaldriku peale ka, aga see oli liiga väike. Muster on muideks pärit Drops-ist: 107-15.

Üks veidi salapärasem pilt ka (taustal on näha meie remondiolukorra kastihunnikut):


Looduskivid seinas, mõned pildid ka.

Praegu on kivide äärtesse kleeplindid tõmmatud, et neid määrimata saaks seina värvida.

Ja lähivaade:

Kivisid panime spetsiaalse kiviliimiga ja kolmes jaos. Kõigepealt panime esimesel õhtul mõlema triibu alumise kivi. Järgmisel päeval ülejäänud kividest pooled ja kolmandal päeval siis veel.
Kivisid panna on üllatavalt lihte. Me ei kasutanud mitte mingeid lisaraskusi ega klambreid, et neid seina fikseerida - jäid kohe kiviliimiga väga ilusti. Samuti polnud neid üldse raske sirgelt laduda.

This is the first hat I have ever knitted for myself. I'm not really a hat person but my winter coat doesn't have a hood so I was forced to knit a hat. Pattern: 107-15. Yarn is from Aade Lõng.

Kommentaare ei ole: