neljapäev, 1. september 2011

Sügise esimesed kindad


Sõbranna palus, et ma talle talveks kindad kooksin.  Viimasel ajal olen oma lõngavarusid sorteerinud ja osaliselt lõnga ära andnud (mida ma tean, et ma kunagi ei kasuta). Sorteerimisel jäid mulle näppu need alpaka lõngade jäägid. Kui tuli kindasoov, siis otsustasin need jäägid ära kasutada. Varem olen mitmevärvilisi sokke kudunud, aga kindaid mitte. Nii et need on ühtlasi mu sügise esimesed kindad ja esimesed kirikindad. 

My friend asked me to knit mittens for her. I've looked through my stash recently with very critical eyes and given away all those yarns that I know I will never use. During that tough work I found those alpaca yarn leftovers. I decided to use them for mittens. I've knitted stranded socks before but never mittens. So these are my first mittens in this autumn and my first stranded mittens ever.

 

Lõngad: Berrocco Ultra Alpaca (heleroosa) ja mingi alpaka-segu (hall) - 65 grammi
Vardad: 3 mm
Muster: Kirikindaid Setumaalt. Lobodka kindakiri

Yarns: Berrocco Ultra Alpaca (light pink) and some alpaca blend (gray) - 65 grams
Needles: 3 mm
Pattern: Kirikindaid Setumaalt. Lobodka stranded mitten