neljapäev, 1. oktoober 2009

Lara's song 1


Hakkasin kuduma kampsunit nimega Lara's song. Olen jõudnud esimese mustriskeemi kõik kordused ära kududa. Nüüd asun teise skeemi kallale.

I started to knit a sweater called Lara's song. I finished all the repeats of the first pattern chart. Now I will continue with the next one.

Täna on 1. oktoober ja seega algas Socktoberfest ehk sokikudumise kuu. Liitusin ka Ravelrys sellenimelise grupiga. Mul on olemas sellised kindamustrite voldikud:

It's October 1st today and it means that Socktoberfest began. I joined Socktoberfest group on Ravelry. I have these leaflets of Estonian mitten patterns:


Plaanin nende mustritega sokke kududa. Ehk saan mõned paarid tehtud...

I plan to knit some socks with those patterns. Hopefully I will finish some pairs...

Kommentaare ei ole: