esmaspäev, 19. oktoober 2009

Lara's song valmis!




Muster: Lara's song
Lõng: Novita Rose Mohair
Vardad: 4,5 mm
Lõngakulu: 336 g

Muutsin veidi mustrit: teisel mustriskeemil olev muster mulle eriti ei meeldinud ja seetõttu on see ainult esitükil. Jätsin selle ära tagatükilt ja varrukatelt. Samuti tegin kaeluse lihtsalt soonikus, mitte nii nagu muster ette näeb.

Viimistlemisest nii palju, et tegin kampsuni lihtsalt märjaks ja laotasin maha kuivama. Ei kasutanud nööpnõelu ega midagi.

Tulemusega olen ise ülimalt rahul.

Pattern: Lara's song
Yarn: Novita Rose Mohair
Needles: 4,5 mm
Weight: 336 g

I modified the pattern a little bit. I didn't like the pattern on the second schema very much. So it appears only on front. I didn't knit it on the back piece nor the sleeves. Collar is in simple rib not as the pattern says.

I didn't block it, just made it wet and laid down on flat surface to dry.

I'm very happy with the result

3 kommentaari:

Annu ütles ...

abiline on sul ka:)
kena kampsun.

Murakas ütles ...

Aitäh. Abilisi on mul lausa 2. Kudumite pildistamine ilma kassideta on üsna keeruline ülesanne. Neil on vaja ikka assisteerida.

Anna ütles ...

Väga kena sviiter ja meeldib mulle ausalt öeldes palju rohkem, kui originaal. Mohäär sobib siia suurepäraselt. Teisedki kudujad ütlevad, et kassid kipuvad pildistamise või, mis veel huvitavam, pingutamise ja kuivatamise keskele:)