teisipäev, 16. august 2011

Esimene linane



Minu esimene linase lõnga kudumine. Mõned tähelepanekud - kududes jäävad silmused üsna ebaühtlased. Pärast pesemist muutub pind palju ühtlasemaks. Lisaks tundub mulle, et linane venib märjaks saades pigem pikkusesse kui laiusesse. Kuna kudusin ülevalt alla ühes tükis, siis proovisin pluusi pidevalt selga. Kudumise ajal oli see pluus tunduvalt laiem. Ma usun, et see ei jää mu viimaseks korraks linase lõngaga kududa. Teinekord aga tean juba arvestada, et koon asjad tunduvalt laiemad.

Muster: Ambiente (Ravelry link)
Lõng: Midara Linas, 106 g
Vardad: 3 mm

Muudatused, mis ma mustrile tegin. Rinnajoonel tegin täiendavaid kasvatusi. Mustris pole vöökohal mingeid kahandusi ette nähtud. Mina tegin kahandused ning puusade jaoks kasvatasin uuesti silmuseid.

That's my first time of knitting with linen yarn. Some things I noticed - while knitting stitches look really unequal. They look very much better after washing. In addition it seems to me that linen stretches more in length than in width. I knitted top down in one piece so I tried it on during knitting several times. Top was much wider while I was knitting it. I think it's not the last time when I knit with linen. In future I'll know that I should knit garments wider than they should be.

Pattern: Ambiente (Ravelry link)
Yarn: Midara Linas, 106 g
Needles: 3 mm

Modifications I made. I made additional increases on bustline. Also I did waist shaping. I increased again for hips.



2 kommentaari:

Arella ütles ...

Väga ilus! Olen ka ühe-tükis-kudumise fänn. See meetod on veel proovimata, vaja käsile võtta.

Kärt ütles ...

Soovitan kindlasti seda meetodit proovida! Jääb väga ilus ja korrektne ning on mõnus vaheldus raglaanile.